آذر ۱۵، ۱۳۸۹

راديو7

اگه ساعت 11 تا 12 شب بيدار بوديد،اگه كتابي براي خوندن يا فيلمي براي ديدن و يا دل و دماغ كار ديگه اي را نداشتيد، بريد كنترل تلويزيون را پيدا كنيد ( البته اگه آنتن تلويزيونتون را كمپلت جمع نكرده باشيد) بزنيد "كانال 7" يا همون شبكه آموزش و برنامه " راديو 7" را ببنيد. اين برنامه به تهيه كنندگي "منصور خان ضابطيان و محمد صوفي" است و همانطور كه از نامش پيداست بيشتر بر صدا تاكيد دارد تا تصوير .
هر شب يكي از گويندگان خوب و خوش صداي راديو اين برنامه را در دكوري ساده و مشابه استوديو هاي راديو اجاره مي كند و پر است از قصه و شعر و موسيقي.
البته كساني كه با سليقه "ضابطيان" آشنايي دارند بيش از اين به توضيح و تبليغ احتياج ندارند و تا حالا مشتري اين برنامه شده اند و يا مي شوند. اما براي ديگر دوستان بگويم كه ديدن اجراي داستانهاي راديويي و شعر خواني كساني كه تاكنون فقط صدايشان را از راديو شنيده بوديم از تلويزيون تجربه جالبي است. نیما رئیسی، آزاده نامداری، نیما کرمی، احسان کرمی، چیستا یثربی، حمیدرضا صدر، مازیار ناظمی،امير حسين مدرس و.... اجرا كنندگان اين برنامه هستند همچنين مصاحبه هاي ضابطيان با هنرمندان قديمي نيز بسيار شنيدني است
درنهايت اينكه تيتراژ پاياني راديو 7 را از دست ندهيد كه هر شب با يك موسيقي شنيدني و خاطره انگيز شما را به سمت اتاق خواب سُر مي دهد.

۲ نظر:

آسیه گفت...

مثل همیشه کاشف برنامه های نادر خوب در تلویزیون (:

مینا گفت...

چشم میبینیم:)